تصویب قانون جدید شخص ثالث، دغدغه تبعات منفی این رشته بیمه ای را کاهش داده است » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » سایبان » تصویب قانون جدید شخص ثالث، دغدغه تبعات منفی این رشته بیمه ای را کاهش داده است
 
 

 

سایبان : تصویب قانون جدید شخص ثالث، دغدغه تبعات منفی این رشته بیمه ای را کاهش داده است

 
 

تاریخ انتشار : 3 آذر 1395

 
 
تصویب قانون جدید شخص ثالث، دغدغه تبعات منفی این رشته بیمه ای را کاهش داده است
گروه سایبان - تصویب قانون جدید بیمه شخص ثالث اتومبیل، دغدغه تبعات منفی این رشته بیمه ای را در صنعت بیمه کشور به حداقل رسانده است.
به گزارش روابط‌عمومی بیمه آسیا، ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیأت ‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در همایش تبیین قانون بیمه شخص ثالث اتومبیل مصوب سال 1395 در ادامه مطلب فوق با اشاره به اینکه تدوین قانون برای بیمه شخص ثالث نشان از اهمیت ویژه آن دارد، گفت: بیمه شخص ثالث به دلیل داشتن ذینفعان متعدد و اجباری بودن آن، یک خدمت ویژه است که نگاه حمایتی سه قوه را به همراه دارد.
نایب رئیس هیأت‌مدیره بیمه‌آسیا تعیین کف قیمت در قانون جدید بیمه شخص ثالث را ویژگی منحصر بفرد آن دانست و بیان داشت: در قانون قبلی بیمه شخص ثالث با تعیین سقف قیمت، مشکلات بسیاری به وجود آمده بود که می‌توانست صنعت بیمه کشور رابا مشکل روبرو کند.
دکتر کاردگر با اعلام تشکیل کارگروه تخلفات بیمه شخص ثالث در سندیکای بیمه گران، گفت: با تشکیل این کارگروه، تخلفات در بیمه شخص ثالث به صورت جدی رصد می شود.
مدیرعامل بیمه آسیا در پایان با تاکید بر نقش نظارت و کنترل در تمامی رشته های بیمه ای به خصوص بیمه شخص ثالث، اظهار امیدواری کرد که با تداوم این روند شاهد موفقیت های بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور باشیم.
گفتنی است همایش تبیین قانون بیمه شخص ثالث اتومبیل مصوب سال 1395 با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، روسای شعب و کارشناسان بیمه اتومبیل بیمه آسیا، سخنرانی دکتر قادی پاشا، رئیس پزشکی قانونی استان تهران و دکتر سادات حسینی، عضو هیأت علمی دانشگاه و تشکیل چهار کارگروه تخصصی طی دو روز چهارشنبه و پنج شنبه (3 و 4 آذرماه سال جاری) در سالن اجتماعات بیمه آسیا برگزار می شود.

 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 216| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • تودیع و معارفه مدیر بازرسی و انتظامات بیم ...
  • عضو جدید هیأت مدیره بیمه آسیا منصوب شد
  • کارگروهی چندوجهی برای تدوین مقررات در بی ...
  • جشنواره بهار تا بهار بیمه آسیا
  • دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با نماینده سازم ...
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     
    ارسال نظر
       
     

    پربازدیدترین

    » ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه ایسا ...

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » تکلیف قانونی مستاجری که موجر در پایان مدت اجاره ودیعه‌اش را نمی‌دهد
    »
    » کلاهبرداری بالای 100 میلیون، مشمول مرور زمان نمی شود
    »
    » چگونه اموال بدهکار را شناسایی کنیم؟
    »
    » چگونه از واحد صنفی مزاحم شکایت کنیم؟
    »
    » چه نوع معامله ای از نظر قانون، معامله ربوی است و مجازات آن چیست؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید