تشریح برنامه های جدید بیمه ملت » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » سایبان » تشریح برنامه های جدید بیمه ملت
 
 

 

سایبان : تشریح برنامه های جدید بیمه ملت

 
 

تاریخ انتشار : 2 آذر 1395

 
 
گروه سایبان - مدیر عامل بیمه ملت با بیان اینکه در کشور ما سهم گردش مالی بیمه زندگی حدود 12 درصد است و این رقم در کشورهای پیشرفته بیش از 60 درصد است گفت: یکی از محورهای کاری ما افزایش سهم بیمه زندگی از گردش مالی شرکت است.


به گزارش پایگاه خبری راز پول به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، دکتر ابراهیم پور با تاکید بر رویکرد جدید بیمه ملت و توجه خاص بر نیازهای بیمه ای خانواده ها به محصولات ویژه این شرکت اشاره کرد و گفت بیمه های خانواده شامل بیمه های عمر و سرمایه گذاری، مستری زنان خانه دار، مستمری پایه و مکمل، تحصیل فرزندان، بیمه جهیزیه و بیمه تامین سرمایه، بیمه سپرده زندگی، بیمه درمان تکمیلی خانواده و ... از محصولات بیمه ملت است که بر اساس نیاز خانواده ها طراحی شده و قابل ارائه می باشد.
وی با اشاره به بیمه درمان خانواده اظهار کرد: در این طرح خانواده می تواند با پرداخت مبالغ تعیین شده از خدمات درمانی در قالب بیمه تکمیلی استفاده کنند.

دکتر ابراهیم پور همچنین به کارت اعتباری بیمه ملت بعنوان محصول انحصاری این شرکت اشاره کرد و افزود: این کارت در اختیار گروه های مختلف از جمله کارمندان دولت، سازمان ها، نهادها، موسسات، پزشکان، وکلا و... قرار گرفته است و این افراد با استفاده از کارت های اعتباری می توانند اقدام به خرید کلیه اجناس و محصولات ارائه شده در فروشگاه ها به صورت قسطی نمایند و بیمه ملت پرداخت اقساط این کارت ها را نزد فروشنده ها بیمه خواهد کرد.
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به مشکلات موجود در صنعت بیمه خاطر نشان کرد: اصلی ترین مشکل موجود در صنعت بیمه عدم توسعه فرهنگ بیمه در کشور است که اشکال در ساختار عملکردی بیمه، وجود انحصار در صنعت بیمه، اشکال در ساختار نظام آموزش و پرورش، ضعف در قوانین و مقررات، وجود نرخ های تکلیفی، عدم اعتقاد به اهمیت صنعت بیمه در سالم سازی اقتصاد، عدم هماهنگی بین مجموعه عوامل داخلی اقتصاد، ضعف دانش عمومی و ضعف آگاهی و ضعف تبلیغات، مشکلات تورم و اقتصادی، عدم توجه به رضایت مشتری، کمبود نیروی انسانی متخصص، ضعف در خلاقیت و نوآوری و نامناسب بودن نرخ های بیمه ای از مشکلات اصلی صنعت بیمه از مهمترین عوامل موثر در این عقب ماندگی فرهنگی است. دکتر ابراهیم پور در ادامه سخنان خود با تاکید بر بازگشت امیدبخش دکتر همتی به بیمه مرکزی و اشاره به تجربه ارزشمند 12 ساله ایشان در مسند هدایت بیمه مرکزی، اظهار امیدواری کرد، با درایت و دلسوزی ایشان و تلاش و همسویی شرکتهای بیمه، اقدامات موثری را در جهت فرهنگ سازی انجام دهیم. وی رسانه را ابزار مهم فرهنگ سازی دانست و تاکید کرد برای فرهنگ سازی در صنعت بیمه به زمان طولانی برای تبدیل یک کنش به فرهنگ نیاز داریم و نقش رسانه نیز در این میان بسیار کلیدی است.
مدیرعامل بیمه ملت همچنین خاطر نشان کرد: این شرکت تاکنون شعبه نداشته و ایجاد شعب در دستور کار این مجموعه قرار گرفته که با توسعه و ارتقا شبکه فروش محقق می شود و از برنامه های این شرکت می توان به ارائه محصول مناسب، نرخ دهی مناسب و کیفیت ارائه خدمات در راستای ارتقا جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه اشاره کرد.
دکترابراهیم پور همچنین به برنامه های راهبردی بیمه ملت اشاره کرد و گفت: پذیرش ریسک و توسعه پرتفوی، برقراری حاکمیت شرکتی، توسعه شبکه فروش، حفظ سرمایه های انسانی، توجه به نیازهای مشتریان، حفظ توانگری مالی، مدیریت وصول مطالبات و.... از برنامه های اصلی شرکت است.
وی از راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه ملت خبر داد و اعلام کرد: شعار ما بیمه ملت، بیمه خانواده بوده و تمرکز این مجموعه بر ارائه محصولات مرتبط با خانواده است.

 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 329| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • بانک ملت ۱۲درصد نقدینگی کل کشور را در اخت ...
  • برنامه «زراعتی» برای رونق به فضای کسب و ک ...
  • نقش واقعی کمیته های تخصصی هیأت مدیره
  • چالش های شبکه فروش و راهکارهای پیش روی آن
  • راه اندازی واحد مشتریان ویژه (VIP) در بیمه م ...
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     
    ارسال نظر
       
     

    پربازدیدترین

    » «کمک رسان ایران» دو میلیارد تومانی شد/نقش «ایثاری» ها از سهام داری در ...
    » حذف سود سپرده‌گذاران فرشتگان چرا و چگونه؟!
    » مدیر منصوب وزارت اقتصاد از مسدود شدن 214 میلیارد ریال بیمه البرز توسط ...
    » روایت خواندنی از فردی که 1.7 میلیارد تومان سود از ثامن الحجج می گرفت و ...
    » شاهکار «عباس زادگان» در اولین سال فعالیت بیمه تجارت نو/سودها از کجا آ ...
    » پای اقتصادنوین به موضوع موسسه آرمان باز شد/پرداخت تدریجی سپرده ها با ...
    » موسسه توسعه ۳۵۰ میلیارد تومان مشکل نقدینگی داشت/توسعه زیر پای ما را خ ...
    » صدور کیفرخواست پرونده 12 هزار میلیاردتومانی ثامن الحجج
    » در غیاب هیات مدیره موظف/ بررسی تخلفات آیین نامه ای بیمه تجارت نو در آس ...
    » دکتر جلالی نظری مدیر امور مالی و سرمایه گذاری بانک سپه شد

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » تکلیف قانونی مستاجری که موجر در پایان مدت اجاره ودیعه‌اش را نمی‌دهد
    »
    » کلاهبرداری بالای 100 میلیون، مشمول مرور زمان نمی شود
    »
    » چگونه اموال بدهکار را شناسایی کنیم؟
    »
    » چگونه از واحد صنفی مزاحم شکایت کنیم؟
    »
    » چه نوع معامله ای از نظر قانون، معامله ربوی است و مجازات آن چیست؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید