انتصاب شش مدیر در بیمه مرکزی/ مدیران جدید تا پیش از این در کدام بخش ها بودند؟ » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » سایبان » انتصاب شش مدیر در بیمه مرکزی/ مدیران جدید تا پیش از این در کدام بخش ها بودند؟
 
 

 

سایبان : انتصاب شش مدیر در بیمه مرکزی/ مدیران جدید تا پیش از این در کدام بخش ها بودند؟

 
 

تاریخ انتشار : 24 آبان 1395

 
 
انتصاب شش مدیر در بیمه مرکزی/ مدیران جدید  تا پیش از این در کدام بخش ها بودند؟

گروه سایبان - در حالی که انتظار می رفت بیمه مرکزی تغییراتی را در ترکیب هیات عامل به وجود آورد، همتی طی احکام جداگانه ای شش مدیر کل بیمه مرکزی را جابه جا کرده و از میزی به میزی دیگر فرستاده است .

به گزارش پایگاه خبری رازپول، رئیس کل بیمه مرکزی، محمود حق وردیلو به عنوان مدیرکل نظارت فنی، مهدی علی رحیمی به عنوان مدیرکل مالی، مهدی نمن الحسینی به عنوان مدیرکل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای، امیرحسین فارسی به عنوان مدیرکل سرمایه گذاری و مجامع، حسن رضا عباسیان فر به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه و محمد جواد آقاجری نیز به عنوان مدیرکل نظارت بر شرکت های بیمه و هماهنگی استانها منصوب کرده است.

این در حالی است که پیش از این مهدی نمن الحسینی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه، محمود حق وردیلو مدیرکل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای بوده است و با بازنشستگی مدیریت سابق نظارت فنی محمود حق وردیلو جایگزین وی شده است .البته امیرحسین فارسی هم پیش از این مدیرکل مالی بوده که با جابه جایی وی در پست جدید مدیرکل سرمایه گذاری و مجامع،معاونش یعنی مهدی علی رحیمی به عنوان مدیرکل مالی منصوب شده است .

این جابه جایی ها در حالی صورت می گیرد که انتظار میرفت بیمه مرکزی در زمینه تغییرات در هیات عامل که بحث جا به جایی آنها تا پیش از این بسیار داغ بود تغییراتی به وجود آورد.

‎همچنین در راستای افزایش نظارت و حمایت از حقوق بیمه گذاران، اداره کل نظارت بر شرکت های بیمه و هماهنگی امور استان ها به چارت سازمانی بیمه مرکزی افزوده شد.

 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 388| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • «کمرئی» از بازنشستگی و پست های متعدد تا م ...
  • با وزیر خارجه جدید انگلیس آشنا شوید
  • وکیلی عضو هیات مدیره کدام بانک شد؟
  • عطاران، مدیر روابط عمومی بانک ملت شد
  • انتخابات ملی یا انتخاب های فردی
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     
    ارسال نظر
       
     

    پربازدیدترین

    » ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه ایسا ...

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » تکلیف قانونی مستاجری که موجر در پایان مدت اجاره ودیعه‌اش را نمی‌دهد
    »
    » کلاهبرداری بالای 100 میلیون، مشمول مرور زمان نمی شود
    »
    » چگونه اموال بدهکار را شناسایی کنیم؟
    »
    » چگونه از واحد صنفی مزاحم شکایت کنیم؟
    »
    » چه نوع معامله ای از نظر قانون، معامله ربوی است و مجازات آن چیست؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید