صفدری اولویت های بیمه ما در بخش توسعه شبکه فروش را تشریح کرد » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » سایبان » صفدری اولویت های بیمه ما در بخش توسعه شبکه فروش را تشریح کرد
 
 

 

سایبان : صفدری اولویت های بیمه ما در بخش توسعه شبکه فروش را تشریح کرد

 
 

تاریخ انتشار : 23 مرداد 1395

 
 
صفدری اولویت های بیمه ما در بخش توسعه شبکه فروش را تشریح کرد
گروه سایبان - مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما" به همراه تعدادی از مدیران ارشد از شعبه بوشهر بازدید کرد.


به گزارش پایگاه خبری راز پول به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، در این بازدید که امیر حسین قربانی معاون توسعه بازار و شبکه فروش و مجید بنویدی معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و تعدادی از مدیران، مهندس مجید صفدری را همراهی می کردند مسائل و مشکلات این شعبه بررسی شد.

مجید صفدری مدیرعامل در این بازدید با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران صورت بگیرد.

وی با اشاره به لزوم توسعه بازاریابی مدرن در شرکت بیمه "ما" گفت: توسعه این بخش بنا بر توانمندی ها و ظرفیت های هر استان برنامه ریزی شده و بیمه گران باید بر اساس ظرفیت های اقلیمی و خاصی که در استان دارند رشته های بیمه ای مرتبط را در آن استان تقویت کنند.

وی در ادامه افزود: یکی از اولویت های این شرکت در بخش توسعه شبکه فروش در دسترس مشتری بودن و اطلاع رسانی دقیق و شفاف در زمان فروش و ارزش آفرینی می باشد.

صفدری در خصوص فعالیت های شعبه بوشهر گفت: اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام شده و بوشهر می تواند یکی از استان های موفق در جذب و حفظ مشتری، و هم چنین تامین کننده رضایتمندی بیمه گذاران بر اساس اصل مشتری مداری باشد.

لازم به ذکر است در این بازدید افسانه ابری؛ مدیر شعبه بوشهر بیمه "ما" با ارائه گزارش عملکرد و ارائه اطلاعات و ارقام و نیز ضریب خسارت پرداخت شده؛ فعالیت این شعبه تشریح کرد.


هم چنین در این بازدید؛ نمایندگان شرکت بیمه "ما" در استان بوشهر مسائل، مشکلات و چالش های پیش رو را با مدیرعامل مطرح کردند و ایشان در خصوص رفع این مشکلات قول مساعدت داد.

گفتنی است علاوه بر معاونین، مدیران بیمه های مسئولیت، اتومبیل، بازاریابی، فروش، تبلیغات و CRM، رسیدگی به شکایات و حسابرسی داخلی در این بازدید حضور داشتند.

 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 406| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری م ...
  • شعبه بیمه "ما" در زنجان افتتاح و راه اندا ...
  • ادامه نظارت ویژه بر طرح خدمات نوروزی ایرا ...
  • افتتاح و راه اندازی شعب بیمه «ما» در شهره ...
  • بازدید «بیانیان»از شعبه مشهد بیمه آرمان
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     
    ارسال نظر
       
     

    پربازدیدترین

    » امضای رئیس هیات مدیره تائید نشده ذیل صورت های مالی بیمه دی چه می کند؟
    » «مسابقه بزرگ انتخاب شعار جدید بانک سپه» آغاز شد
    » طبق مصوبه هیات دولت:واحد پول «تومان» و معادل ۱۰ ریال شد/ برنامه های مه ...

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » تکلیف قانونی مستاجری که موجر در پایان مدت اجاره ودیعه‌اش را نمی‌دهد
    »
    » کلاهبرداری بالای 100 میلیون، مشمول مرور زمان نمی شود
    »
    » چگونه اموال بدهکار را شناسایی کنیم؟
    »
    » چگونه از واحد صنفی مزاحم شکایت کنیم؟
    »
    » چه نوع معامله ای از نظر قانون، معامله ربوی است و مجازات آن چیست؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید