اهداي نشان رضايت مندي مشتري و لوح تقدير اجلاس به شركت بيمه پارسيان » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » سایبان » اهداي نشان رضايت مندي مشتري و لوح تقدير اجلاس به شركت بيمه پارسيان
 
 

 

سایبان : اهداي نشان رضايت مندي مشتري و لوح تقدير اجلاس به شركت بيمه پارسيان

 
 

تاریخ انتشار : 17 ارديبهشت 1393

 
 
اهداي نشان  رضايت مندي مشتري و لوح تقدير اجلاس به شركت بيمه پارسيان
ایران و جهان - سومين اجلاس رضايت مندي مشتري با رويكرد تجليل از واحد هاي مشتري مدار و پاسخگو در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل بيمه پارسيان، در اين اجلاس كه با تلاش انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان و انجمن مديريت كيفيت ايران، انجمن مهندسي صنايع و با حضور مديران و صاحبان صنايع و مسئولين عالي رتبه كشوري در مورخ يازدهم ارديبهشت ماه 1393 برگزار شد، از شركت هايي كه در موضوع رعايت حقوق مصرف كنندگان و مشتري مداري گام هاي مهم و موثري برداشته بودند و موجبات رضايت مشتريان خود را به نحو مطلوبي فراهم نموده، با اهداي نشان و لوح تقدير اين اجلاس قدرداني بعمل آمد.
شركت بيمه پارسيان نيز كه همواره مشتري مداري را سرلوحه كار خود قرار داده و جلب رضايت بيمه گذاران و مشتريان خود را فراهم نموده است هر دو جايزه تنديس و لوح تقدير را به خود اختصاص داد و با اهداي تنديس و لوح تقدير از سوي مسئولين برگزار كننده اجلاس مورد تجليل قرار گرفت.




 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 926| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • اهداي تنديس كنفرانس ساليانه مديريت استرا ...
  • روابط عمومي بيمه پارسيان تنديس طلايي روا ...
  • بيمه پارسيان جايزه مديريت سلامت اداري را ...
  • بيمه پارسيان نشان بین المللی گرفت
  • بیمه پارسیان نشان مسئولیت پذیری دریافت ک ...
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     

    پربازدیدترین

    » جلسه قاضی‌پور با سیف برای رفع مشکلات موسسه اعتباری کاسپین، ثامن‌ال ...
    » جدیدترین آمار از تعداد کل کارکنان و شعب بانک‌های خصوصی کشور +جدول آم ...
    » موج سواری «پاسارگاد» بر باگ های قانونی ثالث/تخفیف ثالث در بخش پوشش ها ...
    » آخرین اطلاعات از روند پرداخت خسارت به آتشنشانان حادثه پلاسکو/کارآفر ...
    » تالیف کتاب « مدیریت ریسک و هوشمندی کسب و کار»به قلم حمید تاجیک
    » دیوار کوتاه بیمه ها
    » مديران روابط عمومي بانكي با حکم فرماندار تهران عضو شورای اطلاع رسان ...
    » بلوک۹.۴درصدی «بیمه پارسیان» معامله شد
    » ارائه بیمه بدنه خودرو و آتش سوزی با 70 درصد تخفیف/هدیه نوروزی بیمه دان ...
    » شرکت های بیمه ملزم به ارائه صورت هاي مالي بر اساس استانداردهاي بين ا ...

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » درخواست نماینده نهادهای مالی بزرگ از سیف: به سئوالات و ابهامات بانکها پاسخ دهید
    »
    » متن چک ضمانت را چگونه تنظیم کنیم؟
    »
    » نگاهی به تحقیقات خارجی در رابطه با حاکمیت شرکتی در بانک ها/ حاکمیت شرکتی در بانک صادرات چگونه است؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » وکالتی معامله نکنید
    »
    » تهدید کردن دیگران تا دو سال حبس دارد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید