اهداي نشان رضايت مندي مشتري و لوح تقدير اجلاس به شركت بيمه پارسيان » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » سایبان » اهداي نشان رضايت مندي مشتري و لوح تقدير اجلاس به شركت بيمه پارسيان
 
 

 

سایبان : اهداي نشان رضايت مندي مشتري و لوح تقدير اجلاس به شركت بيمه پارسيان

 
 

تاریخ انتشار : 17 ارديبهشت 1393

 
 
اهداي نشان  رضايت مندي مشتري و لوح تقدير اجلاس به شركت بيمه پارسيان
ایران و جهان - سومين اجلاس رضايت مندي مشتري با رويكرد تجليل از واحد هاي مشتري مدار و پاسخگو در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل بيمه پارسيان، در اين اجلاس كه با تلاش انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان و انجمن مديريت كيفيت ايران، انجمن مهندسي صنايع و با حضور مديران و صاحبان صنايع و مسئولين عالي رتبه كشوري در مورخ يازدهم ارديبهشت ماه 1393 برگزار شد، از شركت هايي كه در موضوع رعايت حقوق مصرف كنندگان و مشتري مداري گام هاي مهم و موثري برداشته بودند و موجبات رضايت مشتريان خود را به نحو مطلوبي فراهم نموده، با اهداي نشان و لوح تقدير اين اجلاس قدرداني بعمل آمد.
شركت بيمه پارسيان نيز كه همواره مشتري مداري را سرلوحه كار خود قرار داده و جلب رضايت بيمه گذاران و مشتريان خود را فراهم نموده است هر دو جايزه تنديس و لوح تقدير را به خود اختصاص داد و با اهداي تنديس و لوح تقدير از سوي مسئولين برگزار كننده اجلاس مورد تجليل قرار گرفت.




 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 998| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • اهداي تنديس كنفرانس ساليانه مديريت استرا ...
  • مراسم تقدير از بيمه گذاران و نمايندگان بر ...
  • روابط عمومي بيمه پارسيان تنديس طلايي روا ...
  • بيمه پارسيان جايزه مديريت سلامت اداري را ...
  • بيمه پارسيان نشان بین المللی گرفت
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     
    ارسال نظر
       
     

    پربازدیدترین

    » خصوصی ها رکوردار نسبت خسارت در صنعت بیمه/در شرکتهای موسی الرضا،شیرکا ...
    » تغییرات بیمه ایران در نحوه دریافت مالیات بر ارزش افزوده/یک نماینده ف ...
    » جزئیات 25 بند برای یک ادغام/«توسعه» و «وحدت»؛ دو روح در یک بدن
    » پای صحبت های خودمانی «کاردگر» از مشکلات صنعت بیمه
    » پرداخت خسارت بدون کروکی تا 7 میلیون تومان/بیمه ایران برنامه جامع تنظی ...
    » خبررازپول تائید شد/«تلیکانی» عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر معار ...
    » شمارش معکوس برای بازگشایی نماد «صادرات»
    » وضعیت تولید ایران‌خودرو پس از آتش‌سوزی کروز
    » وقت آن رسیده که به بدنه مدیریتی بانک های بزرگ اعتماد کرد
    » استاندارهای بین المللی بانکی در بانک سپه بالا رفت

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » تکلیف قانونی مستاجری که موجر در پایان مدت اجاره ودیعه‌اش را نمی‌دهد
    »
    » کلاهبرداری بالای 100 میلیون، مشمول مرور زمان نمی شود
    »
    » چگونه اموال بدهکار را شناسایی کنیم؟
    »
    » چگونه از واحد صنفی مزاحم شکایت کنیم؟
    »
    » چه نوع معامله ای از نظر قانون، معامله ربوی است و مجازات آن چیست؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید