با حضور در صدای سپهر؛ مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های مشتريان پاسخ داد » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » راز پول » با حضور در صدای سپهر؛ مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های مشتريان پاسخ داد
 
 

 

راز پول : با حضور در صدای سپهر؛ مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های مشتريان پاسخ داد

 
 

تاریخ انتشار : 23 دي 1395

 
 
گروه بازارپول - ​مدیر عامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی روز پنج شنبه با حضور در مرکزصدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقيم پاسخگوي پرسش های هموطنان گرامی بود.
مدیر عامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تاکید بر عملیاتی شدن شعار محوری مشتری مداری ،ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده از دیدگاه های مشتریان را در دستور کار قرار داده است.

شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.
گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.

 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 71| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • «تهرانفر» به پرسش های مشتریان صداي سپهر پ ...
  • رشد ٤٠ درصدي تعداد تراكنش هاي سامانه صدا ...
  • صدور مجدد سپهر کارت با شماره پيشين عملیات ...
  • بیش از 8 میلیارد تراکنش موفق توسط سیستم سپ ...
  • تدوین ۴ برنامه راهبردی جدید در بانک سپه
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     

    پربازدیدترین

    » جلسه قاضی‌پور با سیف برای رفع مشکلات موسسه اعتباری کاسپین، ثامن‌ال ...
    » صنعت بیمه ناکام در تطبیق یک استاندارد حسابرسی و آئین نامه شورای عالی ...
    » موج سواری «پاسارگاد» بر باگ های قانونی ثالث/تخفیف ثالث در بخش پوشش ها ...
    » بلوک۹.۴درصدی «بیمه پارسیان» معامله شد
    » دیوار کوتاه بیمه ها
    » شرکت های بیمه ملزم به ارائه صورت هاي مالي بر اساس استانداردهاي بين ا ...
    » ارائه بیمه بدنه خودرو و آتش سوزی با 70 درصد تخفیف/هدیه نوروزی بیمه دان ...
    » مديران روابط عمومي بانكي با حکم فرماندار تهران عضو شورای اطلاع رسان ...
    » نوربخش: از تسهیلات بانک رفاه جهت پرداخت مطالبات مراکز درمانی استفاده ...
    » 3 نکته درباره روزگار بورس و یک پیش‌بینی

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » درخواست نماینده نهادهای مالی بزرگ از سیف: به سئوالات و ابهامات بانکها پاسخ دهید
    »
    » متن چک ضمانت را چگونه تنظیم کنیم؟
    »
    » نگاهی به تحقیقات خارجی در رابطه با حاکمیت شرکتی در بانک ها/ حاکمیت شرکتی در بانک صادرات چگونه است؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » وکالتی معامله نکنید
    »
    » تهدید کردن دیگران تا دو سال حبس دارد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید