با حضور در صدای سپهر؛ مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های مشتريان پاسخ داد » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » راز پول » با حضور در صدای سپهر؛ مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های مشتريان پاسخ داد
 
 

 

راز پول : با حضور در صدای سپهر؛ مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های مشتريان پاسخ داد

 
 

تاریخ انتشار : 23 دي 1395

 
 
گروه بازارپول - ​مدیر عامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی روز پنج شنبه با حضور در مرکزصدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقيم پاسخگوي پرسش های هموطنان گرامی بود.
مدیر عامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تاکید بر عملیاتی شدن شعار محوری مشتری مداری ،ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده از دیدگاه های مشتریان را در دستور کار قرار داده است.

شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.
گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.

 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 124| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • «تهرانفر» به پرسش های مشتریان صداي سپهر پ ...
  • رشد ٤٠ درصدي تعداد تراكنش هاي سامانه صدا ...
  • صدور مجدد سپهر کارت با شماره پيشين عملیات ...
  • بیش از 8 میلیارد تراکنش موفق توسط سیستم سپ ...
  • تدوین ۴ برنامه راهبردی جدید در بانک سپه
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     
    ارسال نظر
       
     

    پربازدیدترین

    » خصوصی ها رکوردار نسبت خسارت در صنعت بیمه/در شرکتهای موسی الرضا،شیرکا ...
    » تغییرات بیمه ایران در نحوه دریافت مالیات بر ارزش افزوده/یک نماینده ف ...
    » جزئیات 25 بند برای یک ادغام/«توسعه» و «وحدت»؛ دو روح در یک بدن
    » پای صحبت های خودمانی «کاردگر» از مشکلات صنعت بیمه
    » پرداخت خسارت بدون کروکی تا 7 میلیون تومان/بیمه ایران برنامه جامع تنظی ...
    » خبررازپول تائید شد/«تلیکانی» عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر معار ...
    » شمارش معکوس برای بازگشایی نماد «صادرات»
    » وضعیت تولید ایران‌خودرو پس از آتش‌سوزی کروز
    » وقت آن رسیده که به بدنه مدیریتی بانک های بزرگ اعتماد کرد
    » استاندارهای بین المللی بانکی در بانک سپه بالا رفت

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » تکلیف قانونی مستاجری که موجر در پایان مدت اجاره ودیعه‌اش را نمی‌دهد
    »
    » کلاهبرداری بالای 100 میلیون، مشمول مرور زمان نمی شود
    »
    » چگونه اموال بدهکار را شناسایی کنیم؟
    »
    » چگونه از واحد صنفی مزاحم شکایت کنیم؟
    »
    » چه نوع معامله ای از نظر قانون، معامله ربوی است و مجازات آن چیست؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید