مدیر عامل بانک صادرات ایران: مشتري مداري ضامن تحقق منافع بانك و ذينفعان است » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » راز پول » مدیر عامل بانک صادرات ایران: مشتري مداري ضامن تحقق منافع بانك و ذينفعان است
 
 

 

راز پول : مدیر عامل بانک صادرات ایران: مشتري مداري ضامن تحقق منافع بانك و ذينفعان است

 
 

تاریخ انتشار : 17 دي 1395

 
 

گروه بازار پول- سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه برگزاری همایش تبیین سیاست های اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات كه در استان هرمزگان برگزار مي شود، ضمن بازدید از شعب این بانک بر اينكه مشتري مداري ضامن تحقق منافع بانك و ذينفعان است، تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل این بانک که به منظور حضور در همایش تبیین سیاست های اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات به استان هرمزگان سفر کرده است، در ديدار با كاركنان شعب آن استان در روز پنج شنبه گفت: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مشتریان و مخاطبان از اولویت و سیاست های اصلی بانک صادرات ایران است. این بانک از دیرباز رعایت این اصل را سرلوحه کار خود قرار داده و در شرایط کنونی نیز بهبود و ارتقای رویکردها و سیاست های مشتری محورانه را در راس برنامه های خود قرار داده است.
وی با اشاره به ظرفیت و قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری بانك صادرات ايران افزود: بهره مندی از ظرفیت های فناوری اطلاعات و توسعه و ترویج بانکداری نوین یکی از راه هايی است که در شرایط حاضر، تامین خواسته و نیاز مشتریان را با هزينه كمتر و سودآوري بيشتر محقق مي سازد.
مدير عامل بانك صادرات ايران خاطر نشان ساخت: در همين راستا و با هدف ارتقاي جايگاه بانک و افزایش رضایت مندی مشتریان تمهیدات و برنامه هایی که می توانند برای كليه ذینفعان ارزش آفرین باشند را در نظر گرفته است.
زراعتی همچنین با اشاره به اهمیت ارتقای دانش شغلی نیروی انسانی در نظام بانکی تصریح کرد: آموزش و افزایش دانش شغلی کارکنان بانک ها نقش برجسته اي در افزايش بهره وري دارد و بانک صادرات ایران اين موضوع را در كانون اهداف خود قرار داده است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در بخش دیگری از سخنانش، پیروی از استانداردهای حرفه ای و بین المللی را لازمه فعالیت بانکها در شرایط کنونی دانست و اظهار داشت: شفافیت در عملکرد و پیاده سازی استانداردهای بین المللی حسابداری از جمله رویکردهای اصلی بانک می باشد که اقدامات بانک صادرات ایران به عنوان پیشگام در این عرصه که با تحسین نهادهای نظارتی نظیر بانک مرکزی ج.ا.ا. نیز همراه بوده است در بلندمدت می تواند منشا اثرات فراوان و راهگشا باشد.

 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 64| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • «لـله گانی »: بانک صادرات محصولات خود را م ...
  • بانک صادرات ٦٤ ساله شد؛پیام مدیر عامل به ...
  • تبیین نقشه سال 95 در بیمه ما در گردهمایی سر ...
  • بانك صادرات ايران بيش از ٨٠٠ ميليون پيامك ...
  • تشریح اقدامات نوروزی بانک صادرات/آماده س ...
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     
    ارسال نظر
       
     

    پربازدیدترین

    » ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه ایسا ...

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » تکلیف قانونی مستاجری که موجر در پایان مدت اجاره ودیعه‌اش را نمی‌دهد
    »
    » کلاهبرداری بالای 100 میلیون، مشمول مرور زمان نمی شود
    »
    » چگونه اموال بدهکار را شناسایی کنیم؟
    »
    » چگونه از واحد صنفی مزاحم شکایت کنیم؟
    »
    » چه نوع معامله ای از نظر قانون، معامله ربوی است و مجازات آن چیست؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید