مدیرعامل بانک رفاه : بانکداری جامع بهترین نسخه برای بانکداری امروز کشور است » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » راز پول » مدیرعامل بانک رفاه : بانکداری جامع بهترین نسخه برای بانکداری امروز کشور است
 
 

 

راز پول : مدیرعامل بانک رفاه : بانکداری جامع بهترین نسخه برای بانکداری امروز کشور است

 
 

تاریخ انتشار : 14 آذر 1395

 
 
مدیرعامل بانک رفاه : بانکداری جامع بهترین نسخه برای بانکداری امروز کشور است
گروه بازارپول - بهترین نسخه برای بانکداری امروز، بانکداری جامع است. در این نوع بانکداری ، تمامی خدمات مورد نیاز مشتری در یک سبد محصولات به آنها ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری رازپول، سهمانی مدیرعامل بانک با اعلام این مطلب افزود: بانکداری سنتی و تک محصولی منجر به شکست است. باید نگاه به مشتریان ، متکثر و متنوع باشد و با طبقه بندی مشتریان، برای هر یک از آنها نسخه متفاوتی از خدمات ارائه کنیم.
سهمانی با اشاره به ظرفیت های ویژه بانک رفاه گفت: بانک رفاه یکی از با ظرفیت ترین بانک های کشور است و این آمادگی را دارد که به حوزه های اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی خدماتی با کیفیت لازم را ارائه کند . ضمن اینکه بنا داریم تعاملات بانک را با صندوق توسعه ملی بیش از پیش کنیم .

وی توانمند سازی را منوط به دانش محور کردن بانک و آموزش به روز و مستمر مدیران و کارکنان دانست.
مدیرعامل بانک رفاه افزود : آموزش می تواند شور و نشاط سازمانی ایجاد کند. لازم است دانش نوین مالی، اقتصادی و بانکی فرا گرفته شود و از هر فرصتی برای یادگیری استفاده کرد.
دکتر سهمانی با تاکید بر تحول گرایی خاطرنشان ساخت: به دنبال سازمانی هستیم که انگیزه و شوق تحول گرایی در چهره مدیران آن موج بزند، تحول خواهی از حوزه های آموزش و منابع انسانی ناشی می شود. توسعه طلبی و تحول خواهی با یک حرکت تدریجی و منطقی ایجاد می شود وتحقق این راهبرد هم نیازمند مشارکت فعال تمامی سطوح است.
وی افزود: برنامه محوری، هدف گرایی و استراتژی محوری ، در دستور کار بانک است. بانک رفاه از یک دهه گذشته تا کنون دارای برنامه های عملکردی بوده است اما این برنامه ها نیازمند بازنگری و مهندسی مجدد است و لازم است در مواردی تغییرات و بهبودهایی داشته باشد.

مدیرعامل بانک رفاه ارائه اطلاعات روزآمد و سریع برای تصمیم سازی و تصمیم گیری مدیران را لازم خواند و خاطرنشان ساخت: اگر می خواهیم تصمیمات مناسب اتخاذ کنیم و برای آینده برنامه عمل داشته باشیم به اطلاعات درست، لحظه ای و باکیفیت نیاز داریم. در واقع حوزه های مالی، اعتباری و برنامه ریزی باید توان ارائه اطلاعات لحظه ای را در خود تقویت سازند.
دکتر سهمانی ارتقای انگیزه کارکنان را مهم خواند و گفت: بهبود عملکرد اگرچه از طریق ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد می شود، اما مهم ترین عامل در این راه ، انگیزه نیروی انسانی و بروز خلاقیت است. اگر انگیزه نیروی انسانی بالا نباشد، هیچ دستاوردی حاصل نمی شود. مطمئنا اگر کارکنان تلاش کنند عملکرد آنها هر روز بهتر از گذشته باشد، سازمان به سمت تعالی گام بر می دارد.
مدیرعامل بانک رفاه بر مدیریت صحیح منابع، مصارف و نقدینگی تاکید کرد و اظهار داشت: این موضوع دغدغه مدیران بانک در تمام سطوح است.

 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 133| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • فروش بیمه نامه عمر؛ چالش‌ها، راهکارها
  • یادگیری سواد رسانه‌ای قبل از پرداختن به ...
  • مدیرعامل بانک ایران زمین: موفقیت هر سازما ...
  • رئیس هیأت مدیره بانک ایران زمین تاکید کرد ...
  • شهر در چنگال مراکز خرید اسیر است
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     
    ارسال نظر
       
     

    پربازدیدترین

    » «کمک رسان ایران» دو میلیارد تومانی شد/نقش «ایثاری» ها از سهام داری در ...
    » حذف سود سپرده‌گذاران فرشتگان چرا و چگونه؟!
    » مدیر منصوب وزارت اقتصاد از مسدود شدن 214 میلیارد ریال بیمه البرز توسط ...
    » روایت خواندنی از فردی که 1.7 میلیارد تومان سود از ثامن الحجج می گرفت و ...
    » شاهکار «عباس زادگان» در اولین سال فعالیت بیمه تجارت نو/سودها از کجا آ ...
    » پای اقتصادنوین به موضوع موسسه آرمان باز شد/پرداخت تدریجی سپرده ها با ...
    » موسسه توسعه ۳۵۰ میلیارد تومان مشکل نقدینگی داشت/توسعه زیر پای ما را خ ...
    » صدور کیفرخواست پرونده 12 هزار میلیاردتومانی ثامن الحجج
    » در غیاب هیات مدیره موظف/ بررسی تخلفات آیین نامه ای بیمه تجارت نو در آس ...
    » دکتر جلالی نظری مدیر امور مالی و سرمایه گذاری بانک سپه شد

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » تکلیف قانونی مستاجری که موجر در پایان مدت اجاره ودیعه‌اش را نمی‌دهد
    »
    » کلاهبرداری بالای 100 میلیون، مشمول مرور زمان نمی شود
    »
    » چگونه اموال بدهکار را شناسایی کنیم؟
    »
    » چگونه از واحد صنفی مزاحم شکایت کنیم؟
    »
    » چه نوع معامله ای از نظر قانون، معامله ربوی است و مجازات آن چیست؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید