«تهرانفر» به پرسش های مشتریان صداي سپهر پاسخ داد » رصد شریان های مالی کشور

تمامي اخبار اين سايت در حال انتقال به سايت www.razepool.ir است و در آينده نزديك ديگر خبري رو اين سايت بارگذاري نخواهد شد. » راز پول » «تهرانفر» به پرسش های مشتریان صداي سپهر پاسخ داد
 
 

 

راز پول : «تهرانفر» به پرسش های مشتریان صداي سپهر پاسخ داد

 
 

تاریخ انتشار : 25 آبان 1395

 
 
«تهرانفر» به پرسش های مشتریان صداي سپهر پاسخ داد

​گروه بازار پول - حميدتهرانفر قائم مقام مدير عامل بانک صادرات ایران در روز ٥ شنبه ٢٧ آبان ماه با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی پرسش های هموطنان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رازپول به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، توسعه کمی وکیفی خدمات و محصولات با رویکرد افزایش رضایت مندی مشتریان از اهداف این بانک است که به منظور پاسخگويي و تعامل مطلوب تر و موثرتر با مخاطبان، مطابق با برنامه زمانبندی شده تا پايان سال ٩٥مديران بانك با حضور در "حوزه صدای سپهر" که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترسی است، آماده پاسخگویي به سوالات هموطنان مي باشند. در اين زمينه هموطنان مي توانند در روز ٥ شنبه ٢٧ آبان از ساعت ١٠ الي ١١ ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ و ارتباط مستقيم با قائم مقام مدير عامل اين بانك نسبت به بيان پرسش ها، دريافت پاسخ و مشاوره هاي بانكي، پيشنهادهای خود را نیز مطرح کنند.

شايان توجه است؛ حوزه صداي سپهر بانک صادرات ايران با هدف پاسخگويي به سوالات مشتريان، تکريم مقام و حفظ شان مخاطبان ايجاد شده است مردم از سراسر کشور در هر ساعت از شبانه روز مي‌توانند، ضمن تماس با شماره ٠٩٦٠٢ علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز یاد شده نيز بهره مند شوند و پرسش ها و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در ميان بگذارند كه در طرح جديدو طبق جدول تنظیمی، این مهم با حضور مدیران ستادی در حوزه صدای سپهر واین پنجشنبه با حضور قائم مقام بانک محقق می شود.

 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 267| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • رشد ٤٠ درصدي تعداد تراكنش هاي سامانه صدا ...
  • يك مقام آگاه در بانك سرمايه جابه جايي مدي ...
  • با حضور در صدای سپهر؛ مدیر عامل بانک صادر ...
  • استقبال مشتریان با افتتاح٤٥میلیون حساب ...
  • مديرعامل بانك سپه منصوب شد
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     
    ارسال نظر
       
     

    پربازدیدترین

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » تکلیف قانونی مستاجری که موجر در پایان مدت اجاره ودیعه‌اش را نمی‌دهد
    »
    » کلاهبرداری بالای 100 میلیون، مشمول مرور زمان نمی شود
    »
    » چگونه اموال بدهکار را شناسایی کنیم؟
    »
    » چگونه از واحد صنفی مزاحم شکایت کنیم؟
    »
    » چه نوع معامله ای از نظر قانون، معامله ربوی است و مجازات آن چیست؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید