«تهرانفر» به پرسش های مشتریان صداي سپهر پاسخ داد » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » راز پول » «تهرانفر» به پرسش های مشتریان صداي سپهر پاسخ داد
 
 

 

راز پول : «تهرانفر» به پرسش های مشتریان صداي سپهر پاسخ داد

 
 

تاریخ انتشار : 25 آبان 1395

 
 
«تهرانفر» به پرسش های مشتریان صداي سپهر پاسخ داد

​گروه بازار پول - حميدتهرانفر قائم مقام مدير عامل بانک صادرات ایران در روز ٥ شنبه ٢٧ آبان ماه با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی پرسش های هموطنان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رازپول به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، توسعه کمی وکیفی خدمات و محصولات با رویکرد افزایش رضایت مندی مشتریان از اهداف این بانک است که به منظور پاسخگويي و تعامل مطلوب تر و موثرتر با مخاطبان، مطابق با برنامه زمانبندی شده تا پايان سال ٩٥مديران بانك با حضور در "حوزه صدای سپهر" که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترسی است، آماده پاسخگویي به سوالات هموطنان مي باشند. در اين زمينه هموطنان مي توانند در روز ٥ شنبه ٢٧ آبان از ساعت ١٠ الي ١١ ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ و ارتباط مستقيم با قائم مقام مدير عامل اين بانك نسبت به بيان پرسش ها، دريافت پاسخ و مشاوره هاي بانكي، پيشنهادهای خود را نیز مطرح کنند.

شايان توجه است؛ حوزه صداي سپهر بانک صادرات ايران با هدف پاسخگويي به سوالات مشتريان، تکريم مقام و حفظ شان مخاطبان ايجاد شده است مردم از سراسر کشور در هر ساعت از شبانه روز مي‌توانند، ضمن تماس با شماره ٠٩٦٠٢ علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز یاد شده نيز بهره مند شوند و پرسش ها و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در ميان بگذارند كه در طرح جديدو طبق جدول تنظیمی، این مهم با حضور مدیران ستادی در حوزه صدای سپهر واین پنجشنبه با حضور قائم مقام بانک محقق می شود.

 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 119| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • رشد ٤٠ درصدي تعداد تراكنش هاي سامانه صدا ...
  • با حضور در صدای سپهر؛ مدیر عامل بانک صادر ...
  • استقبال مشتریان با افتتاح٤٥میلیون حساب ...
  • مديرعامل بانك سپه منصوب شد
  • بیش از 8 میلیارد تراکنش موفق توسط سیستم سپ ...
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     

    پربازدیدترین

    » جلسه قاضی‌پور با سیف برای رفع مشکلات موسسه اعتباری کاسپین، ثامن‌ال ...
    » جدیدترین آمار از تعداد کل کارکنان و شعب بانک‌های خصوصی کشور +جدول آم ...
    » موج سواری «پاسارگاد» بر باگ های قانونی ثالث/تخفیف ثالث در بخش پوشش ها ...
    » آخرین اطلاعات از روند پرداخت خسارت به آتشنشانان حادثه پلاسکو/کارآفر ...
    » تالیف کتاب « مدیریت ریسک و هوشمندی کسب و کار»به قلم حمید تاجیک
    » دیوار کوتاه بیمه ها
    » مديران روابط عمومي بانكي با حکم فرماندار تهران عضو شورای اطلاع رسان ...
    » بلوک۹.۴درصدی «بیمه پارسیان» معامله شد
    » ارائه بیمه بدنه خودرو و آتش سوزی با 70 درصد تخفیف/هدیه نوروزی بیمه دان ...
    » شرکت های بیمه ملزم به ارائه صورت هاي مالي بر اساس استانداردهاي بين ا ...

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » درخواست نماینده نهادهای مالی بزرگ از سیف: به سئوالات و ابهامات بانکها پاسخ دهید
    »
    » متن چک ضمانت را چگونه تنظیم کنیم؟
    »
    » نگاهی به تحقیقات خارجی در رابطه با حاکمیت شرکتی در بانک ها/ حاکمیت شرکتی در بانک صادرات چگونه است؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » وکالتی معامله نکنید
    »
    » تهدید کردن دیگران تا دو سال حبس دارد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید