خدمات پس از فروش را خانوادگی شد » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » پس از فروش » خدمات پس از فروش را خانوادگی شد
 
 

 

پس از فروش : خدمات پس از فروش را خانوادگی شد

 
 

تاریخ انتشار : 24 شهريور 1392

 
 
خدمات پس از فروش را خانوادگی شد مریم غضنفری: اجرای طرحی تحت عنوان پینک ازسوی شرکت ال-جی با فرستادن زوج های تکنسین درمنازل وارائه خدمات پس از فروش زمینه را برای جذب واستقبال مشتریان از تولیدات این شرکت افزایش داده است .
این طرح که به خاطر فرهنگ اسلامی خانواده ها در کشور دوبی نیز بسیار مورد توجه مشتریان ال-جی قرار گرفته ابتدا در ایران اجراشد و خدماتی نظیر نصب و راه اندازی ،سرویس وگارانتی کالاها ازطریق حضور زوج های جوان تکنسین که دوره های تخصصی لازم را دیده اند در محیطی کاملاً خانوادگی والبته امن از دیدگاه مشتریان که غالباً در ساعات اداری روز بانوان درمنزل هستند ،اجرا می شود.
خدمات پس از فروش به عنوان حقوق مشتری از جمله مواردی است که در انتخاب و خرید کالاها بابرندهای مختلف موجود در کشور چه تولیدات داخلی و یا وارداتی از اهمیت به سزایی برخودار است. مهندس رامین آقاجانی ،سرپرست برنامه ریزی خدمات شرکت گلدایران در مورد ارائه خدمات به مشتری پس از خرید کالا یا همان خدمات پس از فروش می گوید: با توجه به اینکه تقاضای پایدار از سوی مشتری برای شرکت های بزرگی مثل ال-جی اهمیت زیادی دارد و این مهم فقط در جلب رضایت مشتری فراهم میشود لذا توجه به نیازها و خدماتی که بعد از خرید یک محصول ممکن است مشتری با آن مواجه شود نیز باید مورد نظر صاحبان تولید وکالاقرار گیرد.
البته سرعت وکیفیت خدماتی که به مشتری عرضه می شود ارکان اصلی این سرویس دهی را تشکیل داده است ولی برخی مواقع مشتری از حقوق خود آگاهی ندارد ،البته اقداماتی که گلدیران برای رفاه حال مشتریان انجام می دهد در همه جای دنیا عموما به یک شیوه یکسان عرضه می شود که فروش اینترنتی قطعات مورد نظر کالاها یکی از آنهاست.
تمدید گارانتی بعد از مدت یک سال از دیگر اقداماتی است که این مجموعه نسبت به ارائه خدمات پس از فروش در دستور کار دارد که با دریافت مبلغی هرسال گارانتی کالا تمدید میشود والبته برای مشتری از نظر اطمینان ازتامین به موقع قطعات و خدمات مورد نظر حائزاهمیت می باشد.چراکه وقتی کالایی خارجی خریداری می شود تعمیر وضمانت خدمات تامین ونگهداری آن مهمترین خواسته مشتری قلمداد می گردد.
مهندس رامین آقاجانی رها کردن مشتری را پس فروش عامل اصلی و مهم مرگ یک برند وتولید محصول می داند که البته با ورود کالاهای چینی بی نام ونشانی که به خاطر پایین بودن قیمت و اشباع بازار این اتفاق برای بسیاری از خریداران کالاهای مذکور رخ داده است.

 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 1868| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • افزایش قیمت قطعات،دغدغه خریداران محصولا ...
  • ضمانت نامه های بی ضامن
  • فروش پایان کار یا آغاز تعهد ؟
  • اعتمادسازی مجدد برای خودروسازان خارجی
  • ادامه نظارت ویژه بر طرح خدمات نوروزی ایرا ...
  •  
     
     

     
     

     

     

     

     
     

    پربازدیدترین

    » پیگیری ورود «اقتصاد نوین» به موضوع «آرمان» از بانک مرکزی تا فرماندار ...
    » «کمک رسان ایران» دو میلیارد تومانی شد/نقش «ایثاری» ها از سهام داری در ...
    » روایت خواندنی از فردی که 1.7 میلیارد تومان سود از ثامن الحجج می گرفت و ...
    » مدیر منصوب وزارت اقتصاد از مسدود شدن 214 میلیارد ریال بیمه البرز توسط ...
    » پای اقتصادنوین به موضوع موسسه آرمان باز شد/پرداخت تدریجی سپرده ها با ...
    » موسسه توسعه ۳۵۰ میلیارد تومان مشکل نقدینگی داشت/توسعه زیر پای ما را خ ...
    » در غیاب هیات مدیره موظف/ بررسی تخلفات آیین نامه ای بیمه تجارت نو در آس ...
    » اوج گیری معاملات خانوادگی در آستانه مجامع/«ضمیری» هم ملک فروخت
    » دکتر جلالی نظری مدیر امور مالی و سرمایه گذاری بانک سپه شد
    » آیا موسسات بیمه مشمول پرداخت مالیات می‌شوند؟

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » تکلیف قانونی مستاجری که موجر در پایان مدت اجاره ودیعه‌اش را نمی‌دهد
    »
    » کلاهبرداری بالای 100 میلیون، مشمول مرور زمان نمی شود
    »
    » چگونه اموال بدهکار را شناسایی کنیم؟
    »
    » چگونه از واحد صنفی مزاحم شکایت کنیم؟
    »
    » چه نوع معامله ای از نظر قانون، معامله ربوی است و مجازات آن چیست؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید