استفاده از خدمات بانكي بدون هيچ محدوديتي در هر ساعت از شبانه روز » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » سایر اخبار » استفاده از خدمات بانكي بدون هيچ محدوديتي در هر ساعت از شبانه روز
 
 

 

سایر اخبار : استفاده از خدمات بانكي بدون هيچ محدوديتي در هر ساعت از شبانه روز

 
 

تاریخ انتشار : 17 آذر 1392

 
 
استفاده از خدمات بانكي بدون هيچ محدوديتي در هر ساعت از شبانه روز

ایران و جهان - مدیر بازاریابی شرکت اینفوتک با بيان اينكه پرداخت 770 بر مبناي تكنولو?ي USSD است كه عملا نوعي پرداخت موبايلي است تاكيد كرد: با بكارگيري اين سرويس متقاضيان از طريق تلفن همراه و بدون هزينه تماس مي‌توانند در هر ساعت از شبانه روز و بدون هيچ محدوديتي از خدمات سيستم بانكي استفاده كرده و خدمات مختلف بانكي را دريافت كنند.
امیر حسام حسنی با بيان اينكه پيش از اين سرویس مبنا کارت آریا با کد #770* رونمايي شده بود خاطرنشان كرد: با توجه به قابليت هاي مختلف اين سرويس تصميم گرفتيم كه از سرويس هاي جديد آن به عنوان آپشن‌هاي جديد در الكامپ رونمايي كنيم و خوشحاليم كه تمامي بسترهاي لازم را براي اين كار در مجموعه خودمان داريم.

وی افزود: این فناوری این امکان را به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب می‌دهد که بدون نیاز به بسترهای اینترنت و پیامک بتوانند خدمات پرداخت را انجام دهند و علاوه بر آن به خدمات استعلام موجودی، خرید شار? و پرداخت قبوض خدماتی نیز دسترسی داشته باشند.

وي با بيان اينكه با ارائه‎ی این سرویس، امکان پرداخت الکترونیکی از طریق تلفن همراه و با هدف کاهش هزینه‌ها و حذف پول نقد فراهم شده اظهار كرد: سرويس وي?ه‌اي كه ما ارائه مي دهيم خدمات پذيرندگي است كه اين سرويس باعث مي‌شود در هزينه ها صرفه جويي شده و از نظرزماني نيز به صرفه باشد.


مدیر بازاریابی شرکت اینفوتک در ادامه تصريح كرد: همچنين با استفاده از اين سرويس محدوديت‌هاي موجود در سرويس‌هاي مشابه شامل درگاههايي مثل پز، اينترنت و يا ATM كه متقاضي نيازمند جابجايي فيزيكي است وجود نخواهد داشت.


وي با بيان اينكه از اپراتورها و تمام كساني كه در اين زمينه با ما همكاري كردند تشكر مي‌كنيم گفت: اميدوارم همانطور كه بانك ها با ما تعامل كردند اين همكاري گسترده تر شده به نوعي كه بتوانيم سرويس هاي بهتر و بيشتري را به مردم ارائه دهيم.
حسني با بيان اينكه بستر اين سرويس وی?گی های منحصر به فردی دارد و با بهینه بودن سرویس به نسبت سایر رقبا، پوشش معایب شیوه های پیشین و تنوع در خدمات قابل ارائه، به دنبال عرضه خدمات پرداخت الکترونیک برروی تلفن همراه هستیم بيان كرد: در حال حاضر این سرویس در 10 بانک کشور ارائه می شود و مزیت سرویس ارایه شده از سوی اینفوتک امنیت فنی در نظر گرفته شده در آن است.

وي افزود: ارایه این سرویس به مشتریان تماما رایگان بوده و کاربران بابت آن هزینه ای را پرداخت نمی کنند


همچنين الهام حیدریان مسئول روابط عمومي اينفوتك با بيان اينكه خوشحاليم كه در الكامپ يك سرويس با بستر امن و در دسترس به مردم معرفي مي كنيم گفت: اميدواريم همه ارائه دهندگان سيم كارت به خانواده پرداخت 770 بپيوندند تا بتوانيم تا حد امكان سرويس‌هاي بهتر و به روزتري به مشتريان و مخاطبان ارائه دهيم .
وي افزود: امسال حضورمان در الكامپ بسيار موفق بود و مخاطبان زيادي داشتيم و تلاش كرديم بتوانيم سرويس بهتري به مشتريان ارائه كنيم تا در نهايت رضايت آن ها را جلب كنيم.

گفتني است؛ این شرکت که این سرویس را راه‌اندازی كرده كه این خدمات با استفاده از بستر پرداخت شرکت مبنا کارت آریا ارائه می‌شود و این شرکت با اخذ مجوز تامین خدمات پرداخت PSP از بانک مرکزی و شاپرک در زمینه تامین، پشتیبانی و بازاریابی پایانه‌‌‌های فروش فعالیت می‌کند؛ سرویس پرداخت 770 با توانمندی بومی مبتنی بر USSD بر بستر موبایل برای جامعه کاربران پرداخت الکترونیک کشور طراحی شده است.

شركت اینفوتک با یک دهه فعالیت در زمینه ارایه خدمات پرداخت و بانکداری الکترونیک با توجه به نیازمندی مشتریانش شیوه نوین فناوری را در عرصه خدمات الکترونیک عرضه کرده است.

 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 988| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • انتصاب معاونت برنامه ريزي و سرمايه انسان ...
  • کلاهبرداری که در شبکه های ماهواره ای آگهی ...
  • شرایط مهیا نشود اثرگذاری بانک ها در اقتصا ...
  • عدم استقبال از بیمه تضمین کیفیت ساختمان ب ...
  • تعیین تکلیف قریب الوقوع صندوق بيمه همگان ...
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     
    ارسال نظر
       
     

    پربازدیدترین

    » اختلاف پرداخت کارمزد نمایندگان در یک بیمه خصوصی منجر به ارسال نامه ب ...
    » انتصابات جدید مدیران صنعت بیمه در هفته های اخیر/ریاحی فر به سرمد می ر ...
    » تغییر در ترکیب هیات مدیره بیمه تعاون/سهامیان رسما به این شرکت پیوست
    » اعضاي جديد هيات مديره بانك پارسيان مشخص شد
    » گلایه نمایندگان یک شرکت بیمه/ کارمندان شعب پرتفوی نمایندگان را قاپ م ...
    » سایت منتسب به بانک مرکزی موسسه توسعه را ورشکسته خواند
    » اوليا سنديكاي بيمه را ترك مي كند/ مقصد بعدي او كجاست؟
    » باید پرتفوی بیمه های عمر را از شرکت ها جداکنیم/ رشته مسئولیت در بعضی ب ...
    » فوت مدیرعامل قدیمی بانک ملت
    » معافیت لیزینگ ها از مالیات بر ارزش افزوده/ صنعت بیمه بازهم جاماند

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » نقش واقعی کمیته های تخصصی هیأت مدیره در بانکها
    »
    » تأثیر پذیری تصمیمات اعتباری در اعطای تسهیلات از گزارش حسابرسان و ارتباط آن با معوقات بانکی
    »
    » نگاهی به تحقیقات خارجی در رابطه با حاکمیت شرکتی در بانک ها/ حاکمیت شرکتی در بانک صادرات چگونه است؟
    »
    » بخشنامه به واحدهای قضایی سراسر کشور
    »
    » وکالتی معامله نکنید
    »
    » تهدید کردن دیگران تا دو سال حبس دارد
    »
    » احتمال تغییر و تحول در خدمت سربازی
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید