هشدار ايران خودرو درباره رشد قارچ گونه امداد های متفرقه/امداد اصل را چگونه بشناسيم؟ » رصد شریان های مالی کشور

ما را از طریق آدرس Razepool@ در تلگرام دنبال کنید » چهارسوق » هشدار ايران خودرو درباره رشد قارچ گونه امداد های متفرقه/امداد اصل را چگونه بشناسيم؟
 
 

 

چهارسوق : هشدار ايران خودرو درباره رشد قارچ گونه امداد های متفرقه/امداد اصل را چگونه بشناسيم؟

 
 

تاریخ انتشار : 20 آذر 1395

 
 
هشدار ايران خودرو درباره رشد قارچ گونه امداد های متفرقه/امداد اصل را چگونه بشناسيم؟
گروه چهارسوق - مدت هاست در فضاهای مجازی و خبری هشدارهای جدی به تمامی رانندگان در خصوص خطرهای احتمالی امداد های متفرقه داده می شود. اما حالا که درد معرفی شده، درمان کجاست؟ به چه کسی اطمینان کنیم؟ با کجا تماس بگیریم؟ چه قدر هزینه پرداخت کنیم؟ کدام اصل است؟از چه راهی اصل را پیدا کنیم؟


امداد خودرو ایران را می شناسید؟

شركت امداد خودرو ايران در اواخر اسفند 1378 در پي سياست تكميل زنجيره خدمات پس از فروش گروه صنعتي ايران خودرو تاسيس شد. از آنجائيكه در زمان تاسيس شركت، هيچ الگوي داخلي جهت ارائه خدمات امدادي به خودروها در كشور وجود نداشت، اين شركت فعاليت خود را با ماموريت ارائه خدمات امداد سيار به دارندگان محصولات ايران خودرو آغاز کرد. پس در نخستین قدم به این نکته توجه کنید که نام امداد خودرو ایران نه پیشوندي دارد و نه پسوندی. تنها امداد خودرو ایران.


با کجا تماس بگیریم ؟

امداد خودرو ایران سالها پيش با هدف امدادرسانی شبانه روزي در سراسر کشور به هموطنان ايجاد شده و دارندگان خودرو های ایران خودرو مي توانند براي دریافت هرگونه خدمات امدادی صرفا با شماره سراسری 096440 - که برچسب آن روي شیشه عقب خودروها نصب و یا روی کارت اشتراک مشتریان درج شده- تماس بگيرند تا پس از دریافت مشخصات خودرو و محل امدادخواه، توسط مرکز تماس، هماهنگی‌های لازم برای اعزام امدادگر صورت گیرد.

پس تنها شماره تماس برقراری ارتباط با امداد خودرو ایران شرکت خدمات امدادی ایران خودرو در سراسر کشور تنها و تنها ۰۹۶۴۴۰ است.

منتظر چه کسی باشیم ؟

تماس شما با امدادخودرو ايران یکی از 4500 تماس ورودی براي دریافت امداد از اين شركت است. پس از تماس امدادخواه و دریافت کد پیگیری، از طریق شماره 300030 پیامکی با عنوان "امدادگر با کد-برای مثال V457- اعزام شده است" براي شما ارسال خواهد شد تا در زمان تقریبی اعلام شده توسط مرکزتماس، امداد در محل حاضر شود. شماره پیامک هم 300030 که باید دقت نظر داشته باشیم.

لازم به توضیح است این زمان در امداد خودرو ایران با استاندارهای جهانی قابل مقایسه بوده و میانگین زمان رسیدن امدادگر بین 20 الی 30 دقیقه به محل مورد نظر امدادخواه خواهد بود. گفتنی است این زمان با اتکا به 1460 ناوگان امدادی مجرب و متخصص در سراسر کشور امکان‌پذیر شده است.

بعد از ثبت و اعزام امداد به سوی امداد خواه، امدادگر دوره دیده با لباس و مشخصات به همراه کارت شناسایی معتبر با کد قید شده و دورنویسی امداد خودرو ایران بر روی خودرو در محل مورد نظر حاضر می شود.

تمامی این امدادگران دوره های فنی عیب‌یابی امداد سیار، ضوابط، مقررات امداد، کارت طلایی و گارانتی را گذرانده و همچنین اشراف کامل به خودروی معیوب و در راه مانده دارند که قبل از ورود ایشان به ناوگان امدادی توسط اداره آموزش امداد خودرو ایران انجام می‌پذیرد.

در نتیجه هر شخصی که مدعی شد از طرف امداد خودرو ایران آمده است به او اطمینان نکرده و موارد فوق را حتما بررسی کنید.

آیا همه ایرادات در محل قابل رفع است؟

تلاش و الویت امدادگران این شرکت برآن است تا در صورت امکان خودرو در محل راه اندازی و رفع عیب شود اما در صورت وجود ایرادهایی که رفع آنها احتیاج به زمان و ابزارآلات تخصصی‌تر داشته باشد، خودرو به محل مورد نظر مشتری حمل می شود. در صورت نیاز به حمل خودرو در هماهنگی امدادگر با مرکز تماس و ثبت "امداد حمل" براي هماهنگی خودروبر و در صورت تقاضای مشتری، تخصیص وقت نمایندگی برای امدادخواه انجام می‌شود.

حمل خودرو نیز طبق تعرفه اعلام شده از سوی مرکزتماس و با رعایت کلیه اصول حمل مدون در این شرکت انجام خواهد شد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا به علت استفاده از خودرو برهای متفرقه در جاده متحمل هزینه های بی موردي چون شکستگی سپر و یا خم شدن درب موتور شده باشید.

اگر به هر دلیل به هزینه های حمل و خودروبر اطمینان نداشتید مجددا با ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و از کارشناسان این مرکز هزینه را استعلام کنید.

فاکتور فراموش نشود!

از دیگر نکات حائز اهمیت، ارائه فاکتور رسمی امدادخودرو ایران به مشتری است. پس از اتمام پروسه امداد؛ امدادگر موظف به ارائه یک نسخه از فاکتور خدمات انجام شده به همراه هزینه انجام کار و قطعات تعویضی به مشتری است.

مشتری پس از دریافت فاکتور، در صورت نارضایتی از امداد انجام شده می‌تواند با شماره سراسری 096440 تماس و نارضایتی خود را اعلام تا توسط همکاران ثبت و کد پیگیری دریافت كند. به لطف فرآیندهای مدون امداد خودرو ایران در حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات، تمامی شکایات در دو روز کاری بررسی شده و راه حل مناسب در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

براي اطمینان از اجرای کامل فرآیندهای امدادی، کلیه فعالیت و عملکرد نیروهای این سازمان از قبیل امدادگر، کارشناس و غیره توسط بازرسان مجرب پایش شده تا قبل از بروز هرگونه آسیب و یا مشکل احتمالی برای مشتریان گرامی، موضوع مرتفع شده و بهترین خدمات به هموطنان عزیز ارائه شود.

 
 

 

 Share  | نسخه چاپی| مجموع امتیازات  : 210| 
 
 

اخبار مرتبط :

 
 

 

  • با امداد های متفرقه چه كنيم؟
  • اولين پايگاه امدادي ايران خودرو افتتاح ش ...
  • قطعه سازان در توليد محصولات مشترك با عمان ...
  • كيفيت و قيمت؛ مزيت هاي رقابتي محصولات جدی ...
  • كيفيت و قيمت؛ مزيت هاي رقابتي محصولات جدی ...
  •  
     
     

     
     

    نظرات کاربران (0)

     

     

     

     
     
    ارسال نظر
       
     

    پربازدیدترین

    » «کمک رسان ایران» دو میلیارد تومانی شد/نقش «ایثاری» ها از سهام داری در ...
    » حذف سود سپرده‌گذاران فرشتگان چرا و چگونه؟!
    » مدیر منصوب وزارت اقتصاد از مسدود شدن 214 میلیارد ریال بیمه البرز توسط ...
    » روایت خواندنی از فردی که 1.7 میلیارد تومان سود از ثامن الحجج می گرفت و ...
    » شاهکار «عباس زادگان» در اولین سال فعالیت بیمه تجارت نو/سودها از کجا آ ...
    » پای اقتصادنوین به موضوع موسسه آرمان باز شد/پرداخت تدریجی سپرده ها با ...
    » موسسه توسعه ۳۵۰ میلیارد تومان مشکل نقدینگی داشت/توسعه زیر پای ما را خ ...
    » صدور کیفرخواست پرونده 12 هزار میلیاردتومانی ثامن الحجج
    » در غیاب هیات مدیره موظف/ بررسی تخلفات آیین نامه ای بیمه تجارت نو در آس ...
    » دکتر جلالی نظری مدیر امور مالی و سرمایه گذاری بانک سپه شد

    طنین

    |

     مدیران عامل چند شغله صنعت بیمه - 1/ از البرز و پاسارگاد تا سامان،سینا، رازی و کارآفرین

     چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش دهیم؟
     

     در جدال جذب سپرده های بانکی کدام بانک ها رشد بیشتری داشتند؟

    خرید آگاهانه بیمه

    سایر اخبار

    » تکلیف قانونی مستاجری که موجر در پایان مدت اجاره ودیعه‌اش را نمی‌دهد
    »
    » کلاهبرداری بالای 100 میلیون، مشمول مرور زمان نمی شود
    »
    » چگونه اموال بدهکار را شناسایی کنیم؟
    »
    » چگونه از واحد صنفی مزاحم شکایت کنیم؟
    »
    » چه نوع معامله ای از نظر قانون، معامله ربوی است و مجازات آن چیست؟
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت کیفری نخواهد شد
    »
    » چکی که بحساب بگذارید، درصورت برگشت خوردن، کیفری نخواهد شد
    »
    » پرداخت خسارت تصادف درصورت امتناع بیمه، بعهده کیست؟
    »
    » ورّاث می‌توانند پیگیر معاملاتی که بدون شرایط قانونی انجام شده، بشوند/
    »
    » بانک های ملی و ملت تسهیلات یک میلیون تومانی به ودیعه گذاران عمره پرداخت می کنند
    »
    » سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک
    »
    » مهلت اقدام علیه صادرکننده چک برگشتی تا چه زمانی است؟
    »
    » دیه ستون فقرات و نخاع چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » دیه دنده و ترقوه چگونه محاسبه می‌شود؟
    »
    » آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

    نیازمندیها

     

    اپلیکشن اندروئید